Apache Trail Phoenix - Reisverslag uit Payson, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu Apache Trail Phoenix - Reisverslag uit Payson, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu

Apache Trail Phoenix

Blijf op de hoogte en volg Otto

21 September 2012 | Verenigde Staten, Payson

Vanmorgen vroeg vertrokken ,wij moesten 150 mijl rijden om bj de bestemming aan te komen.Om 12 uur in Mensa even koffie gedronken ,waar wij in contact kwamen met een Amerikaan die 15 jaar in Nederland (Amsterdam) heeft gewoond. het Apachetrail was tot dusver het hoogtepunt van wat wij hebben gezien, schitterende natuur, Goldwtown het Orvelte van het Wilde Westen
veel cactussen en twee hele mooie meren . De Roosevelt dam bekeken, helemaal met mankracht zonder al teveel hulpmiddelen
gebouwt. De temperatuur was weer bovengemideld ongeveer 38 graden.Uiteindelijk zijn wij in Payson belandt waar wij vanavond heerlijk hebbenY gegeten in een plaatselijke gelegenheid,tevens een karaoke avond op zijn Amerikaans mochten meemaken.

• 21 September 2012 - 09:58

Dick En Siepie Bisschop:

Als ik dit schrijf liggen jullie nog één oor ( waarschijnlijk ) maar toch is Otto volgens mij jarig vandaag.
    Van harte gefeliciteerd. (55??)
    Ooit gedacht dat je dat daar zou vieren? Nog een Karaokefeestje er achteraan?
    Maak er iets bijzonders van, groeten Dick en Siepie

• 21 September 2012 - 10:25

Betsie En Wopke Van Der Ploeg:

Hallo

Otto van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van.
    Kunnen jullie tegen de warmte?
    Het is wel genieten daar. groet wopke en betsie

• 21 September 2012 - 12:13

Paulien En Evert:

Visschers en aanhang ,

OTTO van harte gefeliciteerd en nog vele goede en gezonde jaren .

Nog een mooie vakantie en veel spannende reisverslagen.

Groet .

Paulien en evert

• 21 September 2012 - 13:55

Wim En Ina:

Hallo vakantiegangers in het verre Amerika.

Otto in de eerste plaats hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om om de reisverslagen van jullie te lezen,het gaat jullie prima naar de zin,dacht ik zo.Stien kun je het nog een beetje volhouden met die hitte? Heel veel plezier nog samen.Geniet er maar van . jij ook Stien !!!!!

groetjes Wim en Ina uit het frisse Hattem.

• 21 September 2012 - 20:09

Cees En Alida:

Hello Otto en Stien,
    Fijn om even weer een verslag te zien
    Otto een speciaal woord aan jouw,
    bent deze aardbol alweer 55 jaar trouw.
    Helemaal aan de overkant van de grote oceaan,
    komt deze felecitatie vandaan.
    Geniet met volle teugen en zak niet door het ijs,
    maar vertel ons nog meer van jullie prachtige reis.

Groetjes Cees en Alida

Tags: