Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu

Bishop

Blijf op de hoogte en volg Otto

28 September 2012 | Verenigde Staten, Bishop

Vanmorgen weer op tijd aan het ontbijt omdat ons een behoorlijke rit van ongeveer 5 uur stond te wachten naar Bishop.
Wij hebben Bishop gekozen omdat dit redelijk dicht bij het Yosemite Park ligt waar wij morgen naar toe willen.Het was in het begin redelijk saai ,later wat dichter bij Bishop werd de natuur weer mooier. Omdatvwij redelijk op tijd in Bishop aankwamen en hier werkelijk niets te doen is ,hebben wij de BBQ maar weer eens aangestoken.

• 28 September 2012 - 12:01

Dick Bisschop. :

Gek dat jullie Bishop geen leuke plaats vonden! Wij hebben er een uur lopen shoppen voor het jullie bekende artikel. Toch leuk dat jullie er geweest zijn en ook Vegas in de smaak valt. Wij hebben een weekje vakantie in Delft en Hilversum. Geen LV maar verschil moet er zijn nietwaar! Hou ons op de hoogte van jullie avonturen, leuk man. Groeten Dick en Siepie