Yosemite Park - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu Yosemite Park - Reisverslag uit Merced, Verenigde Staten van Otto Visscher - WaarBenJij.nu

Yosemite Park

Blijf op de hoogte en volg Otto

29 September 2012 | Verenigde Staten, Merced

Omdat wij vandaag een lange reis voor de boeg hadden en ook voldoende tijd wilden hebben om het Yosemite park te bezoeken zijn wij vroeg uit Bishop vertrokken .
Om 8.30 uur zaten wij al in de auto richting Yosemite Park waar wij om 11 uur aankwamen .
Het Yosemite Park is een fantastisch mooi park,erg groot eigenlijk veel te groot om in 1 dag te doen.
Het is ook een om park actief bezig te zijn ,veel wandelroutes die je naar de mooiste plekken brengen.Vanuit het bezoekerscentrum kun je gratis met de shuttle bus naar de mooiste plekken. Wij hebben slechts 2 van de ongeveer 8 bekeken. De sequoia bomen ongeveer 2000 jaar oud en enorm van omtrek,de meren ,de bergen ( groeien nog steeds aan),de watervallen ,het wild wat er rond loopt o.d de bruine beer .(bijna gezien) Alles is er perfect geregelt , de shuttle rijdt tot 10 uur s'avonds gratis rond . Wij zijn om 17.30 uur weer uit het park vertrokken om om 20.30 in Merced aan te komen.

• 30 September 2012 - 18:31

Lizet:

Hee !! Ik heb jullie helaas gemist en jullie namen niet op toen ik terug belde.. Bel jullie morgen wel even xx